K. Kui mul üks kuu tuleb oluliselt rohkem arveid/dokumente, kui pakett ette näeb, kas tuleb juurde maksta?

V. Ei tule juurde maksta, iga lisaliigutuse eest me lisaraha ei küsi. Pakett tähendab seda, et Teie raamatupidamine on korras. Kui selline asi hakkab korduma pidevalt, siis pakume Teile sobivamat paketti. Kui Teie arvete hulk ületab ootusi, see on ainult positiivne.

 

K. Mul on raamatupidamine korrast ära. Kas Teie juures saab abi?

V. Jah. Korrastame eelnevate perioodide raamatupidamise. Anname endast parima ja loodetavasti hammustame läbi ka keerukaimad juhtumid.

 

K. Kas kogu raamatupidamise saab korraldada interneti teel ? 

V. Jah. Andmeid, dokumente ja arveid saab edastada meile mugavalt ja kiiresti interneti teel.

 

K. Kes on Teie suurim klient ? 

V. Meil on välja kujunenud kindel kliendibaas. Kõik on ühteviisi olulised. Klientide andmeid me ei avalda.

 

K. Kas on võimalik, et organiseerite andmete edastuse ka kassasüsteemist?

V. Koostöös kliendiga saame hakkama ka sellega, impordime andmeid ka teistest programmidest nagu kassasüsteemid, laoprogrammid, veebipoed jne. Vajadusel loome arvutiprogrammi just Teie ettevõtte eripära silmas pidades.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KUIDAS SEE KÄIB?


Võtke meiega ühendust

Helistage meile +372 5353 4343 või kirjutage This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ning sellega on juba raskeim samm tehtud.


Saame kokku

Saame kokku Teile sobivas kohas (kas Teie kontoris või meie büroos) ning vaatame üle, milline pakett oleks ettevõttele alustuseks kõige sobilikum ning lepime kokku, mis kuupäeva seisuga võtame üle kogu raamatupidamise. Sealjuures on valikuvariantideks, et 

• Võtame üle koheselt
• Võtame üle aasta algusega kuid eelnevate perioodide korrastamise hinnaks määrame paketi „kõik korda“ 
• Võtame üle järgneva kuu alguses.

Samuti määrame Teile personaalse raamatupidaja, kes hakkab tegelema just Teie ettevõtte raamatupidamisega ning kes abistab kõikvõimalikes raamatupidamisega seotud küsimustes terve lepingu kehtivuse aja. 

Dokumentide esitamine - dokumente võib esitada nii elektroonilselt kui ka paberil. Meie büroo püüdleb paberivaba raamatupidamise poole ning sellest tulenevalt säilitame kõik dokumendid digitaalsel kujul.


Üleandmine 

Teie otsustate kas edastate meile raamatupidamis dokumendid kulleri teel või soovite selleks meie kohalolu. Oleme nõus lähetama Teie ettevõttega tegeleva raamatupidaja nii Teie juurde kontori või võite suhelda nii telefoni kui ka e-posti teel (oleneb ettevõtte raamatupidamismahust ning Teie soovidest).


Edasine

Edaspidi soovime Teilt vaid paari tähtaja kinnipidamist seoses dokumentidega. Samas pole ka hullu kui unustate – automaatkiri tuletab seda Teile iga kuu meelde, et on saabumas dokumentide esitamise aeg. Meie poolt peate meeles pidama, et:

• Hiljemalt 5ndal peate edastama töötajate palga informatsiooni, ettevõtte sõiduautode informatsiooni kui maksate erisoodustust eelneva kuu kohta.

• Hiljemalt 15ndal (juhul kui ettevõtte on KM kohustuslane) peate esitama kõik müügi- ja ostuarved eelneva kuu kohta. 
Dokumente saate edastada meile nii kulleriga, draivi kui ka e-posti teel.